مصاحبه آرشیو خبر ها
ذهنیت یوونتوسی ساندرو پس از فتح کوپا آمریکا

ذهنیت یوونتوسی ساندرو پس از فتح کوپا آمریکا

 

الکس ساندرو مدافع چپ یوونتوس و تیم ملی برزیل که همراه با قناری‌ها موفق به کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های کوپا آمریکا شده است در گفتگو با TMW در خصوص این تورنمنت و زمان پیوستنش به تمرینات بیانکونری صحبت کرد.

 

حضور در کنار تیم ملی و رقابت‌های کوپا آمریکا روزهایی زیبایی بود که با قهرمانی سلسائو به پایان رسید. پیش از هر چیز برای مدت کوتاهی به تعطیلات خواهم رفت و در کنار خانواده و دوستانم استراحت خواهم کرد.
طبیعتاً میان رقابت‌های کوپا آمریکا و رقابت‌های سری A تفاوت‌های فراوانی وجود دارد؛ اما در عین حال با اطمینان می‌گویم قهرمانی در کوپا آمریکا حقیقتاً دشوار است.
بعد از بازگشت دوباره به تورین با همان نگرش همیشگی به سایر هم‌تیمی‌هایم خواهم پیوست. همان ذهنیتِ مخصوص یوونتوسی‌ها؛ پیروزی، بازی زیبا و پیشرفتِ روزانه.

 

گفتنی است الکس ساندرو در 6 دیدار تیم ملی برزیل در رقابت‌های کوپا آمریکا پس از حضور در نیمکت ذخیره در سه دیدار مرحله گروهی، با ورود به عنوان یار تعویضی در نخستین دیدار مرحله حذفی مقابل پاراگوئه، در دو دیدار نیمه‌نهایی و فینال در مقابل آرژانتین و پرو به عنوان بازیکن اصلی و به صورت کامل در ترکیب تیم ملی کشورش حضور داشت.

 

باشگاه یوونتوس نیز در پیامی کسب عنوان قهرمانی توسط تیم ملی برزیل را به الکس ساندرو تبریک گفته است.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: